WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

söndag 15 januari 2012

Clearing in the woods and inside

I min rensningsiver fick jag i dag ett ryck och röjde upp i vår skog.

Före
 Efter
 Från andra hållet
Före
 Efter
 Här ligger nu högen på rätt sida av bäcken och väntar på att bli flyttad till vår eldningsgrop och bli uppeldad.
 Det har röjts och eldats en hel del här förra året också, som du kan se HÄR, HÄR och HÄR.

Inne har jag rensat ut detta i
10 things challenge
 som kommer hamna på loppis
Kattleksak som katterna inte bryr sig om och en tomte som får flytta.
Hittade ett par till glasögon ;-), glasögonfodral, lösa solglas, halsband, prylburk och påskpyntspyssel.
Detta trädgårdsprogram har jag försökt bli av med tidigare, då jag ej kan använda det på min Mac.
Har haft stor nytta av det när jag planerat vår tomt.
Du kan se några bilder HÄR.
Vill du testa det, så kan du få det av mig.
Hör av dig så skickar jag det till dig :-)
Är tingat!

Efter allt yttre utrensning behövde jag ett Lushbad och tog denna som sällskap
Sunnyside Bubblebar

Hoppas er helg gjort er gott :-)

Today I went out in our woods and cleared out some branches and twigs.
Indoors I cleared out some stuff for 10 things challenge.
After that I needed a Lush bath.


I hope your weekend has been good to you :-)

3 kommentarer:

  1. Hej! Ja...jag måste rensa lite mera ...det är förskräckligt hur mycket onödiga pryllar man har...ska snart ta en tit i garderoberna med! Den där gula halsbandet ska du inte lämna bort,tycker jag...du kan kanske ta ut pärlorna och trä dem på ståltråd till blomarranjemang...Det blev väldigt bra efter rensningen i skogspartiet! Hur orkar du? Jag kan tänka mig att du ska göra nåt med de stora stenarna, med?
    Kram, Karla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte så ofta jag orkar så jag får passa på...
      De stora stenarna får lugga där de ligger i bäckravinen lär inte kunna rubba dem :-)

      Kram Helene

      Radera
  2. Hej!

    Jag antar att någon redan hunnit före men i annat fall är jag mycket intresserad av programmet till pc! :)

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...