WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

onsdag 18 januari 2012

FORMEX just before opening

Temautställningen i entréhallen på Formex är snart klar :-)
I morgon öppnar de dörrarna.
Bilden hittade jag HÄR.
Ser ut som Alexander Südow, Magnus Tyrén och Camilla Rudén från Cult Design har ångan uppe.

Ska bli spännande att se vad de fått till :-)

Idag fixade jag till "adventljusstaken" vi haft och återanvänder den ett tag till.
Så här såg den ut:

Nu så här:

Formex opens tomorrow :-)
Today I rearrange our advent candles to new year candles,
 I couldn´t throw them away

1 kommentar:

  1. Jag skulle åkt till Formex, nu räcker inte tiden och lusten till. Blev sittandes med din kommentar framför mig, situationen du beskriver påminner lite om min väns. Ung, pappa och ett helt liv som kommer att gå i spillror. Han kommer inte att få uppleva våren, så jäkla tragiskt.
    Men jag är förnuftig och kommer att göra det bästa tillsammans med honom. Allt för min vän..så är det bara.

    KRAM o tack för att du delade med dig/Tina

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...