WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

fredag 20 april 2012

Tävling - Choklad från Baldimo

Vet inte om ni redan upptäckt att ni kan skapa er egna choklad.
Om inte....
kolla in denna sida
Baldimo


Hos dem kan ni designa er egna choklad med mjölkchoklad, mörk choklad eller vit choklad.
Sju olika former och över 150 ingredienser.
Du kan även få ett foto tryckt på chokladen!
6 olika förpackningar för en choklad och två olika för två chokladbitar.

Det finns även diverse tillbehör som du kan beställa till, som gratulationskort och mousserande vin.


Ni har nu möjlighet att delta i min tävling i samarbete med dem.
Vinsten är 150:- presentkort.
Det är enkelt.

1. Länka till Baldimo i din blogg eller på Facebook


2. Svara på denna fråga i kommentarsfältet nedan.

I vilket land framställs Baldimos choklad?
OBS! Var tillverkas chokladen av den bästa kvalitén?
Detta land är även känt för sina våfflor!




3. Länka till tävlingen i din blogg eller på Facebook
Använd gärna bilden ovan.


TÄVLINGEN PÅGÅR TILL
SÖNDAG
DEN 20 MAJ
KLOCKAN 12.00


OBS!
TÄVLINGEN AVSLUTAD.


LYCKA TILL!



20 kommentarer:

  1. Choklad är ju så gott=) Kolla gärna in min blogg=)

    SvaraRadera
  2. Låter gott :)
    Måste jag kolla!
    å vilka härliga bilder du bjuder på!
    Måste ha varit härligt! Hade ni snö på garageuppfarten när ni kom hem eller??
    Vi fick vinterlandet serverat på nytt i veckan. Blä!
    Nu är jag back på bloggen:)!
    Ha det gott!
    Ska kolla in gosakerna nu.

    kram Hilla

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag länkade tävlingen till min facebooksida och svaret på frågan är : TYSKLAND.
    Choklad är ju supergott.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vem är du? Du kan inte delta anonymt, hur ska jag kunna meddela dig om du vinner?

      Radera
  4. Jag länkade på min Facebook

    Svaret: Tyskland

    Maria Gustavsson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns många Maria Gustavsson på Facebook, svårt att kontakta dig om du vinner.

      Radera
  5. Jag är med!
    Jag har länkat från min blogg (till tävlingen och baldimo): http://pernillalinden.blogg.se/tavlingar/2012/may/vinn-choklad-fran-baldimo.html

    Svaret är: Tyskland

    /Pernilla
    pernilla.linden17@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag länkade på facebook- christin bergqvist. Jag har en svart katt i bakrunden på min första sida så du vet om det är jag!!!

    svaret är- tyskland! tack

    SvaraRadera
  7. Hej! Länkade på FB

    Svar Tyskland

    // Anna zizzy@spray.se

    SvaraRadera
  8. Erika Skalman (norsbronx@hotmail.com)7 maj 2012 kl. 08:11

    Denna lyxig choklad ska man ha på fat,
    Baldimos choklad är delikat,
    Klart många av denna vinst slåss,
    och jag vill vara med förståss,
    I Tyskland tillverkar man choklad av bästa kvalité,
    en smakupplevelse den kan dig ge,
    Jag kan inte välja en favorit,
    ljus, mörk eller vit,
    På Facebook har jag delat,
    tävlingen till vännerna meddelat!
    Sist men inte minst,
    tackar för tävlingen med god vinst!

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Vilken mumsig tävling! Älskar choklad!
    Jag har länkat till både tävlingen och Baldimo på FB (Annika Nilsson)
    Svar: Tyskland

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Men vad konstigt ?! Var säker på att jag hade deltagit i tävlingen men kan inte hitta varken kommentar eller länkning från mig! Det är väl åldern som ger sig till känna ;-)!
    Gör ett nytt försök och tror att chokladen kommer från Belgien. Nu ska jag se till att länka på Facebook också...
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  11. Glömde ju skriva att jag heter Anette Kristoffersson på Facebook

    SvaraRadera
  12. Svar: deras choklad tillverkas i Belgien - men saken är ju som baken - jag skulle nog säga att Schweiz tillverkar bättre choklad än Belgien - även om den Belgiska också håller hög klass!

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/may/choklad.html

    carola(at)officefixarna.com

    Här skulle man ju tävlat tidigare... för svaret var ju inte svårt ;-)

    SvaraRadera
  13. Svar: Belgien

    HAr gillat på FB, lagt upp bilden och länken!

    Mitt namn på FB: Eleonor Hållbus Dahlin

    Hoppas nu på vinst!

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  14. Jag är med :D
    Svar: Tyskland
    "utvalda typer av choklad från Belgien, Österrike, Schweiz och Italien"
    Jag har länkat här: http://mallemusic.blogg.se/2012/may/tavlar-hos-ullevidsdalblogspotse.html

    Mallemusic@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag är självklart med och tävlar!
    och chokladen är gjord i Belgien (svaret på frågan)

    har länkat på facebook :)

    anna_linnea_t@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Hej!
    Inte vet jag om jag gjort rätt, men choklad älskar jag!

    Länkat? både Ullevidsdaltävling( gillat) och Baldimo.

    Belgien är svaret!
    Hoppas på lite gott gör
    Oliver Svensson
    ilosum@live.se

    SvaraRadera
  17. Belgien
    GILLAT, DELAT OCH HOPPAS.

    Choklad är försvinnande gott,
    tänk om jag vinsten hade fått,
    då skulle jag käka egengjord choklad,
    tänk vad jag hade blivit glad...

    annelie_ha@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag vill vara med i denna roliga tävling, har länkat till min tävlingsblogg

    http://princessemmatavlar.blogg.se/2012/may/choklad.html#comment

    Rätt svar på frågan är Belgien!
    Nu håller jag tummen!

    princessemma1986@hotmail.com

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...