WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

söndag 15 januari 2012

Formex here I come!

Nu har jag gått igenom Formexkatalogen, kollat hemsidor och bokat leverentörsbesök.
Laddad för en Formexhelg tillsammans med min Matilda.
 Två skärmdumpar från FORMEX hemsida
 Min karta över de jag vill titta lite extra på :-)
 Laddad för nya kontakter.
Det finns en praktisk app där jag sparat mina favoriter...

Kommer du kanske vi ses :-)


On Friday, Matilda and I will go to Stockholm for visiting the fair FORMEX.
We will also meet some new suppliers in the city.
For accommodation we´ll stay at my sister and husband.
It will be a marvelous weekend


1 kommentar:

  1. Hej!
    Fina grejer på Formex! Ska du gå på mässan?
    ...Tack för tipset med primula...jag tyckte förr att dem var ...tråkiga för att jag inte fick dem att blomma i ...evigheter
    :o) Kanske ska prova o sätta ut dem i trädgården istället för att gnälla...
    Hälsningar,karla.

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...