WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

lördag 14 januari 2012

What color do you feel?

Har hittat ett kul test på Porter Paints sida.

I testet gör du flera val genom att välja bilder eller ord som tilltalar dig.
Mitt resultat blev.
 och
 sedan går du in på respektive färgsida och


klickar på det färgschema du vill se resultatbild på

 Ett av mina exempel ser ut så här
Klicka HÄR och gör testet du med :-)

I´ve found a very fun test in which you find YOUR colors.
You can see my results above.
Do the test HERE!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...