WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

söndag 12 juni 2011

Student, odling och lite mera bröllop.

Nu är studenten avklarad för Vilhelm.


I fredags for Matilda, Ludvig och jag till Västerås. (Tom var på Island förra veckan)
Efter V:s utspring och flyguppvisning fick han och hans klasskamrater åka runt stan och visa upp sig.
Då for jag och Vilhelms syskon till hans lägenhet för att packa alla saker och städa. Det var en anings jobbigt då det var mycket att göra och så himla varmt.
När det var klart checkade vi in på hotellet

 Detta fina fruktfat levererades till oss :-)

 och slappade ett tag innan vi hämtade V för att fira på Tabazco.
På kvällen festade V och vi andra åt ännu mer gott på hotellet och såg film, jag sov en stund emellan då jag var helt slut efter dagens bravader.

I går packade vi det sista i bilen och tog oss hem för att fixa till festen för V här hemma.
Vädret var lite osäkert men det blev fint :-)
Grillat med tillbehör serverades.


Nu är blir det studentvila till det är Matildas tur 2015!

Så här ser det ut när man tittar ut över trädgården från ytterdörren nu.

I odlingslådorna frodas det,



I dag fick jag också ta del av bilder från min systers bröllop som fotografen Matilda tagit.
Här kommer ett provsmak.








 Ludvig får en kram :-)

 Här sitter jag och konverserar Mickes morfar.




Visst är de fina! :-)

I veckan har vi sommaravslutning på förskolan, sedan trappas arbetet ner till veckan efter Midsommar då semestern börjar.


4 kommentarer:

  1. Fint <3 Härligt ni firade Student !
    Lycka se sina barn gå ut ,,en milstolpe :)
    Matilda blir hon alltid bra på kort ?
    Hon syns i kamera linsen ser jag !
    Kram

    SvaraRadera
  2. Väldigt fina bilder från bröllopet. Ljuset i eran matdel är härligt också.

    SvaraRadera
  3. Den gaveln ligger mot söder så det är sol hela dagen och kvällen. På morgonen, det är runt 7 för mig, är jag har inte säker på om den når faktiskt men efter 9 så är det nog soligt.

    SvaraRadera
  4. åhh så fina bilder :) Ser att du med har haft fullt upp .Och så mycket dina växter har växt syns att du har gröna fingrar :9

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...