WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

lördag 18 juni 2011

Här ska bli Gärsgård!

 I dag började mina kära söner med gärsgårdsbygget.

 Det är tänkt att bli ca 8 m längs vägen

 Fortsättning följer...
I veckan har vi haft sommaravslutning på lekskolan och jag fick så fina gåvor.
 Denna vita vinbärsbuske fick jag av Malte med familj.
 Blommor, ljus, te och choklad.

Vädret har varit en anings osäkert sista dagarna.
Så här vacker var himlen i förrgår kväll.
 I går fick vi regn så det räcker för ett tag

Hoppas morgondagen blir regnfri så jag får lite gjort i trädgården.
Ska försöka gräva ner vinbärsbusken och göra grusgångarna i köksträdgårdsdelen klara.

1 kommentar:

  1. Det var inget litet projektet killarna arbetar med.
    Fina presenter du har fått. Vinbärsbuske funderar jag med på att gräva ner under semestern.

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...