WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

onsdag 8 juni 2011

Trädgårdskiss och bilder

 Nu är min trädgårdskiss klar så här långt.

Här följer lite bilder så ni ser hur långt jag kommit i arbetet med att skapa min dröm.
Så här ser det ut som är uppe till höger på skissen
 Här följer bilder på stenröset


 På denna bild ser ni odlingslådorna i bakgrunden, som finns uppe till vänster på skissen
Min önskan är att få till syrenbersån och plantera ett träd till i år.
Ev. kanske göra grunden för dammen i höst.
Försöker läsa på om det.

Det kan dröja innan jag syns här igen då vi har en student i familjen. På fredag springer han ut i Västerås och på lördag blir det fest här hemma :-)

Ha en skön helg!

3 kommentarer:

  1. Vad duktig du är!!
    Och tusen tack för te-tips! Ska jag verkligen prova!!!

    SvaraRadera
  2. Kul med variation på trädgårdslandet! Ser jättebra ut!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ser väldigt trevligt ut. Tycker om att du har valt att skapa ett eget stenröse. Jag hade nog varit låst med att tomten är platt.

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...