WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

måndag 10 januari 2011

Hallbänk och köket

 Nu har jag fått till en dyna och ett par kuddar till bänken i hallen.

Vill visa er vårt kök också, som jag är supernöjd med.
Så härligt öppet!
Man är med alla fast man står i köket och lagar mat eller diskar.
 Först ett par bilder uppifrån balkongen.

 Köksbänken med diskmaskinen, Cylinda, i perfekt höjd längst bort.
Diskbänk Intra, blandare Oras Ventura, med extra beröringsfri kran, perfekt för att tvätta händerna eller när man ska skölja något.
Induktionshäll från IKEA liksom alla köksskåp.
Fläkten är en Contur från Fjäråskupan med extern motor.
Längst bort Side-by-side Samsung, Micro och ugn från IKEA.
Ugnen har pyrolytisk rengöring.
Inget mer skrubbande i ugnen!

Om en månad tänker vi ha inflyttningsfest/Öppet hus för de som hjälpt oss få till detta drömhus och för vänner, grannar och nyfikna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...