WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

onsdag 5 januari 2011

Vårt sovrum

Äntligen är det ordning i vårt sovrum.
Eller åtminstone på väg mot ordning.
En liten rundtur...
 Lite lådor finns det kvar att fixa förvaring till.
 Här är passagen till badrummet som blev klar i går.

Mitt i rummet tronar...
Vill bygga en ny säng med nattduksbord bakom sänggaveln.
Just nu har vi en varsin låda istället, inte så kul.
Har en idé som jag hoppas få till snart.

 Till höger är ventilationsanläggningen inbyggd.
Till höger om den ska vi sätta ett par skoskåp, fattar inte hur mycket skor vi har.

 Vår garderob
 Vår gamla byrå passade perfekt vid takfönstret

Resten av huset får ni se en annan dag.
Trevlig helg allihop!

4 kommentarer:

  1. Helt och hållet fräck fråga. Såg hos "dahlarna" att du "fått inbjudan av ett par företag".
    Har du någon över så att säga?

    SvaraRadera
  2. Va kul att ni har flyttat in och börjat komma i ordning! Jag börjar också längta efter att få sätta fröer och påta i trädgården men först ska jag njuta ordentligt av vintern och hoppas på många soliga dagar ute på isen!

    SvaraRadera
  3. Jag igen.....eran inbyggda ventilationsanläggning. Stör den er mycket när ni sover?

    SvaraRadera
  4. @Ika: si och så får jag väl säga.
    Vi har programmerat den så den går på högfart dagtid och lågfart på natten.
    Ibland stör den så då stänger vi av den, händer inte så ofta. Vi ska få nya fötter, gummi, till den så den ska burra mindre och isolera inbyggnaden mer så blir det nog perfekt.

    Den fungerar i alla fall bra på att återvinna utluften :-)

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...