WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

måndag 20 augusti 2012

Uppdaterat under fliken Fasader o planlösning


Har  uppdaterat fliken Fasader och planlösning med bilder hur det ser ut runt huset nu.
Senast jag gjorde det var i augusti förra året.
Då såg det ut så här i ungefär samma vinkel.
En månad innan juli 2011 såg det ut som nedan
Det har hänt lite ändå ;-)

You find some new photos under the tab Fasader och planlösning ( Facades and floor plan)

2 kommentarer:

  1. Ja, det kan man lugnt säga :) Tänk nästa sommar när det mesta har etablerat sig ordentligt!

    SvaraRadera
  2. Före och efter är såp roligt. Trädgård är en häfftig förvändling.

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...