WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

söndag 19 augusti 2012

Folkets IKEA-katalog på Facebook

HAR GJORT ETT OMSLAG TILL MIN
IKEA KATALOG!
Nu skulle jag bli mycket glad om du hjälpte mig genom att rösta på det :-)
OBS! Det funkar bara om du har Facebook.
Gå in HÄR!
Klicka på TITTA OCH RÖSTA.
Då kommer en ruta upp och där väljer du Flest röster.
På nedersta raden finns mitt omslag med, se hur det ser ut på bilden ovan.
Klicka på det och sedan på hjärtat.

Tackar så hjärtligt!

I´ve made my own cover for the IKEA catalogue, on the Facebook app.
You can help me win this competition by using this link HERE.
Click on TITTA OCH RÖSTA then choose "Flest röster"
In the bottom row you find my cover as you can see above.
Click on it then on the heart.

Thank you so much!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...