WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

söndag 9 oktober 2011

Höstfix ute och inne

Har höstfixat i trädgården idag.
Tömt ena komposten och sått lite "höstfrön".
Det blev morot, röd lök, gräslök, bladpersilja, spiklavendel och kattmynta.

Har också tagit in krukorna med pelargoner och olivträdet.
De får bo i allrummet i vinter :-)
 Har äntligen fått upp gardiner i allrummet också. Matilda är med och bestämmer hur det ska se ut där, så hon har valt lampan på IKEA och att vi skulle ha "japangardinerna" där.
Tycker det blev jättebra!

 I går fick jag till rullkuddarna i kökssoffan. Så nu ska det bara till några kvadratiska kuddar och brickor till brickbordsstativet jag fyndade på Serholt outlet i somras.


I går plockade Tom och grabbarna ur motorn ur Porschen och då hör det till att man tar ett sådant här foto...

Hoppas ni haft en härlig helg!
Här är det nu höst på riktigt, nu regnar det igen :-(

4 kommentarer:

  1. Tack för tävlingstipset. Jag har tipsat om tävlingen och kommer delta själv sen (därför skriver jag här först så jag inte tar upp plats i ditt tävlingsinlägg=))
    Mvh/Johanna

    SvaraRadera
  2. Jag undrar lite vad spiklavendel är? Låter nytt..syrran har blomsterbutik och det namnet har jag missat helt.
    Bilden på grabbarna är så rolig, riktigt kul faktiskt!

    kram igen/ jag tävlar gärna om de fina produkterna, har lämnat en hälsning i förra inlägget/

    SvaraRadera
  3. Ni har verkligen fått det fint hemma!
    Tack för alla dina fina svar hos mig!

    Kramen!

    SvaraRadera
  4. så fint ni har det är så avis på det fina.

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...