WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

onsdag 9 mars 2011

Tapetpyssel och mattor

Denna minibyrå har jag tyckt varit lite tråkig och funderat på vad jag skulle göra med den.

När jag gjorde ordning våra små sängbord kom jag på att jag kunde klä den på samma sätt.
På grund av min "dumma" arm så har det tagit sin tid att få den klar, ca 1 vecka.

Nu är den på plats.

Det rosa bordet som står till vänster ska få ny färg när jag får ork.
Troligtvis blir det svart.

Denna matta inhandlades i höstas från Gudrun Sjödén

och är placerad i vår hall.

Här ligger Smulan på den när hon hjälper mig montera skåp.

Nu är jag sugen på denna ...

...till vardagsrummet.

Samtidigt är det ju vår och sommar snart och då brukar jag plocka bort många mattor.

Så många att plocka bort har jag inte nu, eftersom jag varit lite snål med dem i vårt nya hus.

Hur har ni det med mattor?


3 kommentarer:

  1. Vad har du för en "dum" arm? Själv har jag en mupparm (bruten 3234 gånger) Haha!

    SvaraRadera
  2. Så fin det vart ;) Kul att kunna fixa om .men förstår det tar tid men en ond arm .Ha en bra dag .

    SvaraRadera
  3. Mattor, brukar ha en eller två i köket för jag är duktig på att söla ner och så blir det lite mjukare att stå på. Sedan har vi vant oss av med mattor för alla hårbollar.
    Smulan ser ut att gilla mattan! Vår katter är inne idag, de har inga tankar på att gå ut alls. Snöblandatregn är inget för dem.

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...