WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

söndag 13 februari 2011

Inflyttningsfest och pyssel.

I see that I have a lot of visitors from all over the world.
Thank you!
This is pictures from our "Open House" housewarmingparty.

Please comment if you would like me to add english to my posts!

 I går hade vi inflyttnings Öppet Hus.

Så himla trevligt!
Gäster var allt från de som jobbat med vårt hus till grannar, kollegor och mina kära lekskolebarn <3.
Vi fick massor med fina blommor, fröer, choklad och vin. mm.

Så här såg buffén ut som vi bjöd på.

 Chokladbollar, bullar och minicupcakes.
 Polsk korv, Brinks gurka, sardinsandwichar, ansjovissnittar och fetaostknyten.
Pizzabitar fanns också som varmt tilltugg.

På fredagkvällen pysslade jag med detta.
 Eftersom vi har lite dåligt med plats bredvid våra sängar har jag haft lite problem med att komma på en lösning till sängbord.
Tills jag kom på att jag kunde designa om IKEAs RETURbox.

Jag använde dekorplast, tapet och guldfärg.
 Är väldigt nöjd med resultatet :-)
Eller vad säger ni?

5 kommentarer:

  1. Så mysigt med inflyttningsfest! Förstår att många var nyfikna att se ert fina hus!
    Smart med sängborden, smälter väl in i väggen! Det blev bra!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Va härligt med inflyttningsfest!!!

    SvaraRadera
  3. Sen jag såg dessa returlådor har jag funderat vad jag kan ha dem till. För jag har återvinningssystem så att jag klarar mig.

    Nu har du visat mig ett bra exempel på hur jag kan använda den här Ikea-prylen.

    Tack

    SvaraRadera
  4. Yes English for me please. Love your bedside "tables" and your wallpaper pattern. How did you attach them to the wall?

    SvaraRadera
  5. Comment for the anonymous : The Returbox is attached with screws, as they are meant to. Look at IKEAs homepage.
    You can translate my blog with the Google translate in my left column :-)

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...