WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

onsdag 2 mars 2011

Rundvandring - del 1

Har länge lovat er en rundvandring i vårt hus.
Välkommen in!
Dörren heter Michigan och kommer från Swedoor - Advance Line.
Vår entré
Tyget på väggen och på kuddarna kommer från Lagerhaus
 Världskartan på väggen kommer från PaxLux
Vi fortsätter till vänster.
 Dörren rakt fram går till pannrum och garage.
Alla innerdörrar kommer från Dooria och heter Addera.
Belysningarna ni ser är LED ljus. I fönstret med 1 lampa och i taket med 3.
Garaget är inte färdigt så det får ni vänta med att se.
 Här ligger vår stensamling från när och fjärran, lite snäckor har smugit sig dit också.
Bakom dörren med röda hjärtat finns detta.
Gästtoaletten!
Toalett Hafas Kioto, tvättställ Svedbergs Easy och kranen är Oras Electra beröringsfri.
Har fortfarande den tapetserade banankartongen som bord :-)

Så går vi upp för trappan till "vår" våning.

Skrivbordet jag fick ihop av en bänkskiva och 4 ben från IKEA.
Så svänger vi runt och ser in i vårt sovrum
 Här ligger Sixten och myser. Han tycker att jag stör nu ;-)
Här hänger en av de få "lösa" belysningar vi har.
Annars är det mesta inbyggda LED belysningar
Till vänster går man för att komma till vårt badrum
Badrumsskåpen kommer från IKEA och tvättstället.
Kranen heter Love me från Svedbergs.
Toaletten som knappt syns heter Kioto från Hafa.
Duschväggen kommer från Svedbergs och heter Cube. 

Till höger om sängen ser det ut så här
Skoskåpen kommer från IKEA liksom byrån, som är urgammal och ska få sig en omgång färg vad det lider.
 Här hänger vi våra kläder

Jaha, det var en första tur hos oss.
Välkommen åter!

HÄR fortsätter visningen!


EN UPPDATERING AV DETTA INLÄGG  HITTAR DU HÄR!

4 kommentarer:

  1. Åh vad KUL att se! Så många fiffiga & unika lösningar! Jag gillar verkligen er stensamling i fönstret! Jag har tänkt på något liknande faktiskt, så det var riktigt kul att se det live. Ser fram emot nästa tur i ert hem! KRAM Viktoria

    SvaraRadera
  2. Vad kul att se hur det blev. Förstår verkligen om ni trivs!!

    SvaraRadera
  3. Erat hus är så underbart, så roligt att se med egna mycket genomtänkta lösningar. Jag står först i kön för nästa rundvandring.

    SvaraRadera
  4. håller med så fint och så mycket kul du hittat på .
    Så personligt och fint .nI HAR VERKLIGEN LYCKAS alla belysningar är så fina . Drömmer som vanligt att få titta in i ert fina hus :)

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...