WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

lördag 5 mars 2011

Naturbilder

Tog en ny promenadväg idag, nästan rakt in i skogen.
Följde först en traktorväg
som ledde in i skogen och fram till denna hage
Klev över taggtrådsstängsel (vågat) och in i skogen i riktning hemåt.
Kom till djurens Y vägkorsning

Följde "bergets" kant och kom fram på vår väg.
Här går jag in nästa gång om jag går åt motsatt håll

Det blåste vårvindar friska idag!

Snart kommer rundvandring del 2!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...