WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

torsdag 17 juli 2014

Lookout House - Tasmania - Australia

Nu är i inne på 4e sommaren i vårt drömhus.
Och vi sliter vidare med utsidan.
(Inlägg om detta kommer)
Min man pratar ibland om "nästa" hus och jag vägrar.
Här blir jag kvar till någon bär ut mig ;-)
Är så glad för det vi har och för lugnet här.

Men...Om jag vinner sjukt mycket pengar någon gång...kan jag tänka mig att bygga nytt om det blir på en fantastisk plats. Kanske vid havet eller en sjö.
Huset skulle mycket väl kunna bli som detta.
Lookout House som ligger i Port Arthur Tasmania Australien.
Lite likt vårt i uttrycket.

 Fortfarande förtjust i det svartvita och enkla rena.
 Och med en fantastisk utsikt, vore detta idealiskt.

Gillar atriumgården där man kan sitta i lä, blåsiga dagar :-)
Vill du se var det ligger kolla HÄR. Är ganska säker på att det är detta hus :-)

Nej nu måste jag ut o fortsätta arbeta, tjingeling!

I live in my dream house, but still dream about the BIG WIN ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...