WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

onsdag 31 oktober 2012

Glossybox och julklappstips

I dag fick jag min första Glossybox.
Matilda har varit medlem ett tag och jag tycker det är bra produkter som man får i boxen, så jag gick med för att se om det passar mig också.
Boxen innehöll: en chokladkaka Geisha dark,  en exfolierande tvål från Beautybird, nattcreme från Lulu`s, nagellack från Nails inc. shampoo o inpackning från Dermorganic och en duschcreme från Love & Toast.

Love & Toast hade skickat med ett infoblad...
vilket hade en adresslista på baksidan över återförsäljarna och där hittade jag min butik, Ullevidsdal :-)

Just nu har jag ett erbjudande till alla som gillar butiken på Facebook

Så gå in och gilla nu och passa på att köpa julklapparna.











Ett litet smakprov av vad jag har att erbjuda :-)



2 kommentarer:

  1. Det kan nog bli aktuellt med en shoppingrunda inför julen hos dig, ja :)

    SvaraRadera
  2. Vet inte om du har hunnit se mitt svar på frågan hemmave, men svaret är "ja" :) Maila över en banner, gärna i 468x60 om det går bra, eller vad du tycker är bäst. vanja(a)galantliv.se

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...