WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

torsdag 23 augusti 2012

Vita inredningsfavoriter

 I bloggen Var dags rum skriver Erik om sina vita inredningsfavoriter och då hänger jag på.
Lampan på dessa bilder kommer från IKEA, kommer ej ihåg namnet på den, men jag gillar formen och ljuset.

Den broderade tavlan, fick jag av Kerstin, som vi hälsade på när mamma och jag var på tur i Hälsingland :-)

Nu har jag flyttat om lite, då dessa kattvinflaskor passade så bra till tavlan.
Bilden är inte av högsta kvalité :-(
Ville visa lampan tänd.

Mina andra vita inredningsavoriter är björken i hallen som ni ser HÄR, och mina torsos som ni ser några HÄR.

In the blog "Var dags rum" (Every day room/ Living room) Erik show his white interior favorites.
This is mine.

1 kommentar:

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...