WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

söndag 1 juli 2012

Slussning i Norsholm

I dag tog mamma och jag en tur till Lanthem.
Där köpte jag två Mårbackapelargoner och en löpare.

En pelargon får bo i en kruka med en Pensée.

I Norsholm fikade vi på Slusscaféet.
Intog kaffe och våffla för endast 39 pix.
När vi satt där blev det dags för slussning :-)

Och en liten film :-)


På eftermiddagen hjälptes Tom och Vilhelm åt och fick upp markisen jag köpt.
Det blir så varmt i allrummet, med en hel drös datorer och fönster mot söder.





Så nu kan solen få skina så mycket den orkar ;-)


SKULLE BLI MYCKET GLAD OM NI KIKAR IN I MIN BUTIK OCH SEDAN FYLLER I ENKÄTEN I HÖGERSPALTEN.
NI FÅR GÄRNA KOMMENTERA HÄR NEDAN OM NI HAR NÅGOT TILLÄGG TILL ENKÄTEN :-)


TACK PÅ FÖRHAND! :-)


Today mom and I went to the shop Lanthem and I bought some flowers and a cloth.
On the way home we stopped for a coffee and a waffle in Norsholm.
We watched the locking and I made a short movie :-)
At home T and V put up the sun shade I bought last week.
Now the sun can shine as much as it can ;-)

3 kommentarer:

  1. Snygg löpare!
    Markiser är kalas. Så snart mitt lilla slunghus är klart ska det raggas rätt på markiser att hänga utanför så att det inte blir så förgjordat varmt där inne.

    SvaraRadera
  2. Löparen känner jag igen från Nyblom Kolléns kollektion, är ju där ofta..fin!

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Hej! Det var en rejäl markis!Hoppas den fungerar och att solen stannar mera hos oss allihopa! Duktig kille din grabb...jag tror att det ser väldigt mysigt på kvällen när ni tänder utebelysningen, eller hur?
    Kram,Karla.

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...