WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

tisdag 22 november 2011

Trädgårdsterapi

I dag har jag fått till ny dekor på dörrhjärtat.
 Att hålla på med något slags hantverk är som terapi för mig.
Skulle inte överleva om jag inte kunde hålla på med något pyssel.
Här har jag använt eklöv, mossa och torkade nypon.
Eklöven trädde jag på ståltråd. (Tack för tipset Angelica!)
Mossan plockade jag senast jag var i skogen och nyponen likaså.
Nyponen sitter på en ståltråd som jag stuckit in i mossan, får hoppas inga fåglar kommer och äter upp dem ;-)



Nu är det inte många dagar kvar på tävlingen där du kan vinna en Personlig Skrivbok!
Gå in HÄR och prova lyckan du med :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...