WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

söndag 20 november 2011

Adventsstjärnor och nytt husdjur

 Den senaste veckan har bara svischat förbi.
Därav tystnaden här på bloggen.
Har i alla fall hunnit med att tillverka ett antal adventsstjärnor, som man sätter direkt på fönstret med dubbeltejp eller lite papperslim. 


 Har gjort dem i olika färgställningar.
Så här fint lyser de genom dagsljuset och på kvällen syns den fint från utsidan, om man har tänt inne dvs.

Är någon intresserad av att köpa en stjärna eller något annat jag har i min butik är ni välkomna till Skärblacka Folkets Hus på lördag den 26 november.
Eller så klickar ni er direkt in i min butik HÄR!

 Utomhus är det mesta grått, geggigt och trist, men jordgubbsplantorna är fortfarande färggranna.

 I dag har vi firat Tom och han fick ett nytt husdjur av mig en pippi som heter Melody ;-) och som får bo i köket.
Man matar den med kapslar och ut kommer gott kaffe, choklad eller islatte ;-)

Ni missar väl inte min tävling HÄR!?



1 kommentar:

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...