WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

torsdag 20 oktober 2011

Keramik - min terapi

 Nu har min solande dam kommit hem. Hon fick samma glasyr som den gungande damen och hängmattedamen.
Se HÄR.

Den här paddan är gjord som hyllning till vår "huspadda"
Vet inte var den bor, men har hittat den uppe vid vårt hus ett antal gånger.
Jag brukar bära ner den till bäcken då jag tror den förvirrat sig upp hit, och jag är orolig att katterna ska skada den.

Är du nyfiken på mer keramik kan du kolla under fliken Min keramik.

I morgon far jag till Stockholm på utbildning, tillbaka på söndag.
Färglära står på schemat. Ska bli dökul :-)

Hoppas ni också får en kul helg!

2 kommentarer:

  1. Men så vackra saker du gör! Och jag som är tokig i grodor älskar förstås grodan.
    Hit återkommer jag gärna.

    Kram kram
    Linda

    SvaraRadera
  2. Vår katt Bosse kunde sitta i timmar o vänta bland de stora stenarna på att en groda skulle visa sig. Jätte roliga att leka med när de studsar antar jag han tänkte.

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...