WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

fredag 16 september 2011

Stubbar och rötter - borta!

 Möttes av denna syn när jag kom hem idag :-)
Högen med stubbar och rötter BORTA!
 Så skönt med "fri" sikt :-)
STORT TACK till Björnligan som hämtade hela högen idag.

Har glömt visa er vårt enda äpple som jag upptäckte igår att det fallit från vårt träd.


Tror det är ett Aroma och det var mycket gott :-)
Vårt äppelträd är ett sk.familjeträd med tre sorter. Aroma, Signe Tillisch och Transparante Blanche.
Får hoppas vi får fler äpplen nästa år!

Nej, nu måste jag tänka på refrängen.
 I morgon ska jag iväg tidigt på spännande uppdrag på Saltå Kvarn :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...