WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

söndag 4 september 2011

Cykeltur och lite trädgård

Cyklade till Nostalgiladan idag och kollade läget.
Åt god korv från Britta & Lennart och kaffe med en östgötabulle slank också ned.
I helgen har det varit Östgötadagarna här.
Fick också med mig en sak hem.
Efter polering blev den så här fin...
...fattas bara några värmeljus och att det blir kväller, så man får tända ljus och mysa :-)

Har fotat lite runt i min trädgård innan allt blommar över.





Riddarsporrarna blommar igen :-)

Rapport från Formex kommer...
måste sortera bilder och tankar först ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...