WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

fredag 26 augusti 2011

Fotobok - husets första år

 I dag kom min nya fotobok från Photobox.
Den innehåller bilder från husets första år.
Tyckte det var en kul idé, så man kommer ihåg hur det såg ut i början.
Den har 30 sidor och innehåller 47 bilder, mest från utsidan.

Man designar sin bok själv.
Väljer färg på sidorna och ev, dekorationer. Antal foton/sida och disposition på sidan.
Det är mycket enkelt och kul att göra.

Har gjort några stycken tidigare.
Se ett ex. HÄR.

I helgen blir det flytt för vår äldste son och det firar min man och jag med besök på fiskrestaurang inne i stan ;-)
Skämt å sido, bäst att passa på att gå innan Matilda blir ensam hemma.
Hon äter nämligen inget som lever i vatten.

HA EN RIKTIGT SKÖN HELG OCH NJUT AV VÄRMEN!





3 kommentarer:

  1. Hej! Du som bloggar kolla in detta
    http://fotoklok.se/gratis-fotobok.php
    Gratis fotobok...

    SvaraRadera
  2. Fiffigt med Husbok! Det skulle man haft från början som sagt ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Yo.. ser najs ut!

    Jag gör själv fotoböcker hos www.solentro.se, det är verkligen hur kul som heslt!

    ha de/h

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...