WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

torsdag 28 juli 2011

I love Boden!

 Idag kom detta i min brevlåda! Mina fynd från Boden
Har tidigare skrivit om denna underbara klädbutik på nätet, HÄR och HÄR.
Gillar deras stil på kläder och alla detaljer, som här i nacken på tunikan. Klädda knappar.

Altanen går framåt och nu är den möblerbar.
Pelarna är på väg upp och det blir så bra!!!

Så här ser min skiss ut som jag gjorde förra sommaren.
Mycket enkelt gjord i Paint.

Nu ska vi på 72 års kalas :-)

2 kommentarer:

  1. Men va fint det blir med altanen!! Kanon! Och trädgården! Ujuj! Så snyggt!!

    SvaraRadera
  2. lika duktig som vanligt på att skissa och få till det :) Det ser så mysigt ut måste komma förbi en sväng en dag och kolla .

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...