WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

lördag 30 juli 2011

Altan och Vadstena

I går planterade jag mina reafynd.

Två riddarsporrar :-)

I dag har jag varit med mamma och en god vän till Vadstena över dagen, shoppat och ätit gott.
Fyndade tyg på 21:ans tyger

Stuvbitar för en spottstyver 

Var även in på Brunneby på vägen hem och fyllde på skafferiet.

Väl hemma igen var detta en trevlig syn :-)

Pergolan klar!
Nu ska jag bara fixa tyg att dra mellan balkarna som solskydd.
Det är inte säkert det blir gjort nu utan till nästa sommar.
Har i alla fall hittat markistyget jag ska använda mig av.
Helgrått blir bäst tycker jag och det ska sättas upp med stålvajer och klämmor från IKEA.

I morgon hoppas jag på ett besök på Smultronstället :-)

2 kommentarer:

  1. Så bra det blir med pergolan, jättemysigt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som ett intressant projekt med tyget i pergolan. Vi är nog ute efter mer regnskydd än solskydd dock.

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...