WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

tisdag 10 maj 2011

Vårteckenutmaning!- vecka 11

Är lite sen med mitt vårtecken, men det beror på att jag farit till Stockholm 2 ggr denna helg.
Först på lördagen över dagen och sedan på söndagen till måndag.
Försöker som sagt få till någon slags trädgård här.
Så här ser jordgubbsplantorna ut nu:
Det är blommor lite här och där, så det blir nog någon jordgubbe till midsommar!

Har satt en hel del solrosor och så här långt har de kommit som jag försått inne.



 Dessa som sticker upp här nere, är från fågelfrö som jag slängt ut utan något förarbete.
Ska bli spännande att se hur det tar sig :-)
Skogsvioler har vi massor också och en del "vanliga" som denna:

Var i Rosendal i lördags när jag var i Stockholm.
 Tänk om man kan få till en så här mysig trädgård nån gång !
Träden blir det svåraste, då dessa är mycket gamla och vi har inga fruktträd ännu :-(

Håller på med min trädgårdsskiss.
Inte lätt att rita så det syns hur man tänker sig!

Snart kommer det en ny tävling här hos mig där ni kan vinna något fint att pryda ert hem med!
Håll utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...