WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

lördag 16 april 2011

Garagedörr, vårlik uteplats och katternas nya "kompis".

 Har fått till en liten vrå på framsidan med lite möbler och blommor.
 En dörr mellan pannrum och garage har kommit på plats.
Så nu slipper man se röran :-)
Kunde inte hålla mig ifrån att köpa ett par växter att pryda stenröset med innan lökar och annat tittar upp.
 Gullviva
Mossflox och murklocka 

I går fick vi en leverans från Foderbilen.
Direkt när lådan kom innanför dörren var Simba där och nosade. Strök sig mot den och började klösa för att komma in i den så det var bara att öppna den.
Det var detta som lockade.




En kattleksak fylld med kattmynta.
Klicka på bilden om du vill veta mer.


Ja alla våra tre katter tycker verkligen om den.

2 kommentarer:

  1. Tror det var i somras....vi hade köpt en säck med kattmat i djurbutiken och ställt den vid garaget medans vi pratade med grannarna. Tror du inte vår kära Bosse, som var mycket glad i mat, lyckas snitta upp påsen (tjock seg plast) med en vass klo o stod där o mumsade! Det fanns även bitmärken på påsen men klon var bäst!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Läste din recension om kickeroo-leksaken på foderbilen och så hamnade jag här. Jag tänkte fråga, är den fortfarande lika poppis? Kan du rekomendera?

    Tjusiga katter du har!

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...