WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

måndag 18 april 2011

Vårteckenutmaning!- vecka 8 och lite IKEA

 Här svämmar det nästan över av vitsippor. De finns överallt!
 De följer solen och vänder "ansiktet" mot den, precis som vi människor så här på våren.
 I Gläntan har lökarna kommit en bra bit och blommar snart.


I går var vi till IKEA.
Har inte varit där sedan vi for som tettingar förra året under byggtiden, när vi köpte kök-, tvättstuge-,  badrumsinredning och garderober. Var så skönt att bara åka dit utan en lång lista.
Tyvärr håller de på att möblera om hela varuhuset, så det var lite rörigt.
Hittade dock lite godsaker :-)
Nya vardagstallrikar FÄRGRIK och små skålar SYNTES KONST. Servetter, som alltid och en ljuslykta ROTERA i ny färg.

Håll utkik snart kommer en tävling!

1 kommentar:

  1. Fint med ljusblått, servetterna köpte jag också sist jag var där, kanske får det bli ett par lyktor också..

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...