WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

onsdag 13 april 2011

Formex 2011 höst och vinst från Living green

 Efter att jag varit på Formex vårmässa i januari bestämde jag mig för att hoppa över höstmässan, då jag inte tyckte det var så mycket nytt på mässan.
Men nu när jag fått reda på höstens tema blir jag sugen på att åka i alla fall.
Temat är nämligen Cosy Minimalism som beskrivs så här:
"På höstens Formex hyllar vi den eviga skönheten i tidlösa naturmaterial och i omsorgsfullt hantverk. Trendtemat ”Cosy Minimalism” hämtar influenser från det enkla och naturnära både i nordisk och japansk design och arkitektur. Fokus är på en varm, bekväm och trivsam känsla."

Precis min smak!

I dag kom detta hem till mig!
Min vinst hos Living Green
 Ekologisk hudvård från Luxsit.
Så här ser vår framsida ut nu sett från vägen.
Närmast vägen vill jag så ett solrosfält.
Skulle köpa en säck solrosfrön häromdagen, men jag orkade inte lyfta säcken då jag för tillfället är så gott som enarmad. Skall be Ville hjälpa mig när han är hemma på Påsklov.
Här har varit gråkallt i dag så jag hoppas på bättre väder i morgon så man kan vara ute.
Behöver städa lite på tomten :-)

2 kommentarer:

  1. Grattis kul att vinna ;) Nu är jag hemma från en rolig helg .F¨r se om vi kan få ihop det att du kan kolla förbi mig en dag nästa vecka :)Det vore skoj

    SvaraRadera
  2. Låter inget roligt med armen/ryggen. Hoppas det går bra även om sambon inte är hemma just nu. Tack för alla tusen kramar!

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...