WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

torsdag 24 februari 2011

Forest spoon - Vill ha!

 Nu har jag hittat något jag vill ha och som säkert är omöjligt att få tag i.
Forest Spoon!
Visst är det snygga och söta!
Ser ni den lilla fågeln!?

 Nendo har designat en sked för japanska restaurangkedjan Coco Ichibanya. Restaurangen har ett årligt lotteri där 100 000 kunder vinner en sked. Denna gång är det skeden vid namn Forest-spoon.
HÄR hittade jag informationen.

Nu far M och jag till V-ås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...