WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

lördag 15 januari 2011

Vårteckenutmaning!


Snart, 1 mars, drar den igång.
Vårteckenutmaningen!
I år tänkte jag vara med.

Kommer att lägga upp bilder på trädgårdssidan hur det ser ut runt huset och kanske kommer det med något i utmaningen eller så kommer det något helt annat där.

Du kanske också vill vara med.
Klicka då på bilden i min vänsterspalt med vårteckenutmaningsloggan.

I helgen ska vi försöka få till lite detaljer här hemma.
Kommer bilder!

1 kommentar:

  1. Kul att du vill vara med. Du kanske ska byta den bild du lagt här på bloggen, det ser ut som om du dragit ut den.. ta den stora i stället :)

    Jag återkommer med instruktioner i februari

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...