WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

onsdag 12 januari 2011

Egendesignad brandsläckare och min keramik

 I dag hade jag möjlighet att hämta vår inflyttningspresent som vi fått av J och K.
Visst är den snygg!
Om du också vill ha en egendesignad brandsläckare kan du kolla HÄR.

I morgon börjar min keramik igen.
Då ska vi tillverka det vi senare i vår ska Rakubränna.
Det ska bli så kul.

Tror inte jag visat vad jag tillverkade förra terminen och som nu pryder ett av våra fönster.
 Gungande dam

Har inte bestämt än vad jag ska göra denna termin, men det blir säkert några ägg, vaser och kvinnokroppar.
Vill du se vad jag gjort tidigare kolla här.
Keramik.

Nu är våra skoskåp uppe i vårt sovrum på plats.
Så skönt att få mer ordning!

Om en månad blir det inflyttningsfest!

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du blev nöjd med brandsläckaren!
    Vi är jätteglada att du länkar till vår sida!
    Ha en trevlig helg!
    Helena på Hemdesign

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...