WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

tisdag 25 januari 2011

Formex 2011 - del 3 - Färg

Jag är mycket för det naturliga i inredning som trä, sten och textilier.

MEN kan också fastna för det färggranna som:
 Sweetcake - jättemuffinsform som kan användas som planteringskärl ute, tål att stå ute året om.
Hundbädd, badbalja, vedkorg  eller  ishink!


Trots att det är långt till nästa jul kunde jag inte låta bli att ta med dessa stjärnor från Watt & Veke
Rosti Mepals nya färger ser härliga ut
(Matilda ser trött ut)

Nästa inlägg blir åt det naturliga hållet!
Välkommen åter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...