WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

tisdag 28 december 2010

Nu är vi hemma!

Den 27 november 2010 flyttade vi in.
Då var inte huset riktigt klart invändigt.
Vi hade i alla fall ett badrum och köket så gott som klart.
Nu är allt i stort sett klart.
Det som är kvar är garagets målning och el.
Där är förråd än så länge.

Öppen spis står också på "to do" listan.
Samt att installera den externa fläkten på taket till köksfläkten.

Så här såg det ut hos oss på julafton.

Hoppas ni vill följa med på fortsättningen av vår "resa"!

Här började allt: Langborgs Ullevidal.

1 kommentar:

  1. Men men...jag har ju helt missat att du började på en ny blogg. Nu förstår jag varför det varit så tyst från dig. Får läsa i kapp så fort jag kommer hem.

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...