WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

fredag 25 oktober 2013

Sannas gubbar

 Ni får ursäkta mina långa hopp mellan inläggen, men det är mycket nu.
Dessa häftiga gubbar kommer ur Sanna Koosz händer och jag fotade dem på Kulturnatten som var den 28 september här i Norrköping.
Sanna och jag gick under en period på samma keramikkurs.


 Måndagsmorgon heter en del av gubbarna och visst kan man känna igen sig :-)


Sanna gör så fina hästar också. Denna är rakubränd.
 Sommarklänningar är skapade i ett experiment  och visst är de underbara.
 Ett schackspel utöver det vanliga

I senaste numret av Norrköping Magazinet kunde man läsa om Sanna och se vad hon skapat.
Se sidan 3-5 HÄR.

Vill du se Sannas verk IRL, ska du ta dig till Hantverksmässan i Himmelstalunds Brunnsalong i Norrköping nu i helgen, 26-27 okt. Där finns hon lördag o söndag mellan 10 - 16.

Jag ska dit och kika, så vi kanske ses :-)

Sanna is one of my former ceramic course mates.
I love her work!
How about you?

1 kommentar:

  1. Alltså, en del människor har ju en massa idéer. Det är fantastiskt :D

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...