WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

onsdag 22 maj 2013

Körkortsdags!

I vår familj har fyra av fem körkort.
Det har nu blivit dags för vår femte familjemedlem att bli bilburen ;-)

Matilda och jag har tagit de första stapplande stegen i att föra fram fordonet och hon har böcker att studera.
Själva övningskörningen ligger på mig denna gång. Vårt första barn körde med oss båda och vårt andra med min man.

Vis av tidigare barns körkortsstudier vet jag att det behövs mycket övning även teoretiskt och vårt mellanbarn klarade körkortet utan att vända sig till en trafikskola.
Han övningskörde hemma och läste teorin själv med hjälp av en sida på nätet.


För vårt yngsta barn är det nu också dags att logga in där.

Vill du göra ett test kan du gör det här.

Plugga med alla körkortsfrågor och teoriprov på körkort.se


Just nu får du 15% rabatt på medlemskapet om du anger kampanjkoden: tourn1

This post is about how you get your driver license.

2 kommentarer:

  1. Hej! Mina döttrar planerar att ta körkort! Själv har jag haft redan många år!
    Önskar dig en mysig helg!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  2. Hej Helene! Tack för din hälsning!
    Hoppas din vecka har börjat bra och vill önska dig en skön onsdag!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...