WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

fredag 22 juni 2012

Midsommar 2012

Vill önska er alla en Glad Midsommar!

Så här ser det ut här...
när jag tittar ut genom ett hallfönster

Förra året hade vi det så här vid den här tiden...

och för två år sedan roade vi oss med detta...

Tänk att det kunde växa upp till det här... ;-)

HAPPY MIDSUMMER!




2 kommentarer:

  1. Ojoj, det var ett projekt som heter duga! Glad midsommar önskas dig också!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni har haft en trevlig Midsommar. Alltid roligt att se utvecklingen av en trädgård eller ett hus bygge.

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...