WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

torsdag 19 april 2012

Den här bloggposten vaccinerar 95 barn runt om i världen

Flera av er vet hur jag i stort tänker om vaccinering mot x antal sjukdomar.

Men i vår värld lever barn som av olika anledningar inte har samma skydd som våra barn i Sverige.

Därför bloggar jag nu  för att vaccinera 95 barn runt om i världen mot stelkramp.

Jag är med UNICEF i kampen för varenda unge. Vill du också vara med och förändra barns liv? Bli Världsförälder här: unicef.se/bli-varldsforalder. För 100 kronor i månaden är du med och ser  till att barn över hela världen får vaccin, medicin, rent vatten och utbildning.
Har du en blogg och vill vaccinera ytterligare 95 barn? För varje bloggare som publicerar den här bloggposten mellan 16 april och 13 maj så skänker Apotek Hjärtat 95 stelkrampsvaccin. Läs mer och hämta bloggmaterial på unicef.se/sprid-budskapet/bloggkampanj


Har du ingen blogg men känner att du vill stödja Unicef på något sätt gå då in HÄR och ge ditt stöd.
Du kan bli världsförälder eller ge en gåva.
Det finns också en gåvoshop där du kan köpa presenter till nära och kära och på så sätt göra två goda gärningar i en ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...