WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

onsdag 7 december 2011

Nyheter i min butik

Tiden springer verkligen iväg!
Det är mycket nu med julbestyr och med min  nätbutik.
I går kväll var jag t.ex. på en informationsträff som Skatteverket höll i.
Nyttig information om avdrag, deklaration och annat viktigt.
Jag har även fått in lite nyheter i butiken.

Tantkalender

Plånböcker från Aveva-design


Du kan nu också köpa produkter från Laskowscy Design hos mig.
Till exempel dessa klädhängare Puzzle.

Sortimentet av Love & Toast produkter har utökats med Shampoo, Conditioner och Body Butter.
Ni vet väl att dessa produkter inte innehåller parabener, sulfater, propylenglykol, ftalater, triclosan, mineraloljor eller syntetiska färgämnen.
De är ej testade på djur.

Har du julklappar kvar att inhandla, så titta gärna in HÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...