WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

torsdag 29 december 2011

Drömmer om sommar...

Jaha vad gör man så här i sluttampen på året...
jo drömmer om sommaren.
Kan inte annat när vädret är så trist, och mörkt.
Drömmer om min syrénberså...

...där jag vill ha en sådan här grupp.
Haväng.

Vid entrén skulle jag vilja ha en Emma hängsoffa...
med eller utan stativ..
kanske hängande under taket.

Soffan finns också som en annan gungvariant, se nedan, med lite lätt gung.
 På altanen skulle jag kunna tänka mig ett par Sonne.
Alla möbler ovan kommer från KWA.

Nej, nu är det bäst jag går och lägger mig innan jag spårar ur helt och hållet och börjar drömma om pool också....;-)

1 kommentar:

  1. Ja det är lätt att man redan börjar få vårkänslor med den här milda vintern.

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...