WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

torsdag 3 november 2011

Grått ute - grönt inne

 Det är så grått och trist nu så jag kände för att pigga upp mig med lite färg i tvättstuga och kök.
Ny mattor gjorde susen!

Har äntligen fått upp gardiner i grabbarnas rum.
Hissgardiner från Jotex/Ellos uppsatta på enklast möjliga vis.
Rundstav som ligger på handsmidda spikar.


I morgon far Matilda och jag på Spa.
Ett riktigt kurhotell med anor tillbaka till 1899.
Då hette det Tranås Wattenkuranstalt.
Nu heter det Badhotellet.


Det ska bli så skööööönt!

Hoppas ni också får en skön helg :-)

2 kommentarer:

  1. så fina kappor passar till usikten som är så fin .Spa avis på er njut själv ligger jag sjuk ;(

    SvaraRadera
  2. Oooo va skönt det hade varit att komma i väg. Idag är jag riktigt sliten efter arbetsveckan.

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...