WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

onsdag 12 oktober 2011

Världens minsta hus? - Barbies hus!

Nja, kanske inte världens minsta, men inte är det stort.
Finns i Japan förstås, där det gäller att utnyttja markytan till max.
Detta hus är byggt på en minimal hörntomt.











 Vill du läsa om det se HÄR, där jag hittade bilderna.

Detta hus är dock mycket mindre och för ingen större än en Barbie!






Vill du köpa ett Miniio - barbiehus gör du det HÄR.

Ni missar väl inte min tävling?!
HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...