WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

fredag 14 oktober 2011

Mera garagefynd!

Är hemma på 4e dagen för min envisa förkylning och den vill inte släppa.
Blir lite tradigt att gå hemma så jag försöker göra lite småpyssel, det jag orkar.
Tog fram denna snickarlåda som Tom ärvt efter sin farfar...
 Den var full med en massa smått och gott, dock mest skrot, enligt mig.
 Städade ur den och sparade några godsaker...
 Detta räddades ur röran...
 Gillade dessa små krokar. har inte sett dessa med hjärtan på tidigare. Söta :-)
 Lådbeslagen läggs i bra att ha lådan...

Det låg många dörr/skåplås i lådan, tyvärr bara ett komplett.
 Dessa verktyg till sniderier/reliefer sparas till framtiden...
 Klämman får flytta upp till mitt skrivbord
 Efter avtorkning/skrubbning ser lådan lite fräschare ut

 Den får bli ljusförvaring

 Nu står de gamla "vapendragarna" ihop.
 Här ser ni flera av mina fynd
Blombordet från loppis, lådor från garaget och soffan från Blocket :-)

Ska ta mig ut på en prommis i dag har jag tänkt, och få frisk luft i lungorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...