WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

fredag 23 september 2011

IKEA makeover


I dag svängde jag in på IKEA efter studiedagen vi haft hos kollegorna i Linköping.
Fick med mig lite smått och gott.
Bland annat nya kryddburkställ till lådorna.
Något jag tänkt på sedan vi flyttade in i huset.
FÖRE
EFTER

Till badrummet hittade jag något som man ser varje dag ,men kanske inte tycker är så viktigt.
Tvålkopp som passar till tvålen.
FÖRE
EFTER

Sist men inte minst...
snart är det jul ;-)
Vad behöver man då om man som vi ser vilda djur nästan dagligen.
Jo pepparkaksformar med våra vilda djur förstås ;-)
Blir perfekt till min samling!

En hel del annat kom med hem som servetter, glas, mm. och galgar som nu finns svarta på IKEA :-)
Handlade lite i matbutiken också!
Älglasagne, krusbärssylt och lite annat.

I helgen ska jag försöka vara ute mycket och njuta av den första höstluften :-)

2 kommentarer:

  1. Så fräna kakformaarna var :) Skulle vilja steka ägg idao och få ett stek älg :) Fint i lådorna med jag fixa med i mina härodagen har med insatssen från Ikea .

    SvaraRadera
  2. Det var ingen dålig shopping du gjorde på IKEA. Kanske bli en lunch där i veckan och lite tillbehör till skafferiet.

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...