WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

måndag 4 juli 2011

Leverantörslista och Glashus

Nu har jag börjat på en leverantörslista se under fliken Leverantörer.
Säg till om det är något särskilt ni är nyfikna på!

Idag kom vi hem från Kosta där jag bl.a. tittade på Bruno Mathssons glashuslänga.
Kommer ett inlägg om det.
Så länge får ni njuta av denna film från hans privata Glashus:




Vill också uppmärksamma er på att jag lagt en undersökning i högerspalten, som ni gärna får fylla i !

1 kommentar:

  1. Även fast jag har en leverantörslista blevj ag tillfrågad att skriva om en byggvara från någon helt annanstans. Gick lite mot mina principer att hålla mig till dem vi har i huset. Lägg till att personen var otrevlig i sin mailkonversationen.

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...