WELCOME!

I´m glad to see so many guests from all over the world.
In the end of every post I write a summary in english.
Please use the translation gadget and look around.
Be kind and leave a mark :-)

måndag 27 juni 2011

Cult design och mer containerliving

Är inte mycket för designade prylar. Många saker som designas missar i funktion och kostar mer än de smakar.
Något jag dock gillar är Cult Designs grejer. Kanske för att det inte är så mycket krusiduller och för att de har en funktion.
Vill visa er min äldsta Cult Design pryl
 Dressing, salt och peppar står det.

Nu har jag en nyare variant med en keramisk kvarn som går att flytta över till olika burkar, så man kan ha flera kryddblandningar, smart, eller hur?
Dressingflaskan är också bättre än den gamla.
 Något jag också gillar är denna doftspridare Kub Aroma.
Doften som medföljer är fräsch och diskret.

Den serie jag inte äger något från är Outdoor, där jag gillar träkrukorna och Change Garden.



 Så här såg det ut på Formex i januari



Ni som följt mig ända sedan min gamla blogg, vet att jag fascineras av containerliving.

Nu har jag hittat ännu ett litet container hus, typ friggebod.





HÄR kan du läsa mer om det.

Om du missat mina gamla inlägg om containers hittar du dem HÄR.

2 kommentarer:

  1. oj vilekn fin contener vi har en på mitt jobb den är nog Sveriges fulaste .

    SvaraRadera
  2. Snyggt gjort men lite väl litet för att jag vill bo där tror jag.

    SvaraRadera

Blir glad om du kommenterar mitt inlägg.
Jag undanber mig reklam i detta fält. Maila mig för ev. samarbete :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...